DANCE MY ASSSS OFF

Kan inte dansen till skolavslutningen än, haha och den är på fredag!
Eller, jo jag KAN den i helhet men det blir hackit och jag är icke säker.. Så snart sticker jag, elsa, sabina och isabelle in till Sälenhallen.

Från det ena till det andra. Nu är allt slut i skolan. Kommer aldrig mer ha en lektion på Ungärde. Kommer aldrig mer äta mat på på Ungärde i den lilla matsalen med Isabelle, Sabina och Rebecca och kunna prata om precis ALLT. Allt det kom till mig nu, haha. Jag fattade inte det när jag gick ifrån skolan igår. Men dethär kommer gå bra. Kommer bli skönt att slippa Lima och Ungärde. Men som sagt, kommer sakna vissa människor och att allt var så litet.

Kommentarer
s säger:

kommer vara jobbigt i början om ja ska va ärlig.. men sen till hösten så ska vi se till så allt blir toppen! wooooohooo längtar ♥

2010-06-09 | 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback