GAMMAL LÅT, depppprimerad hehe


"Fuck what I said, It dont mean shit now
Fuck the presents, might as well throw them out
Fuck all those kisses, it didn't mean jack
Fuck you, you hoe, I don't want you back"



Ska alldeles strax ta mitt pickpack och åka upp till pappsen över helgen. Med tanke på vädret så tror jag inte att
det blir några större utflykter. Och inte skulle det bli bättre förens in på mitten av nästa vecka.

Igårkväll åt jag, Karin och Filippa pizza och satt och pratade ganska länge innan vi tog oss hem till mig med
färgämnen och choklad. Vi kollade på Avatar eftersom karin inte hade sett den en, hur hon nu lyckats ungått att se
den ;)

Men nu ska jag börjar ta på mig och vänta på pappa, ha de!
CIAO



Kommentarer
bitterfittan säger:

jag har varit på stranden (: fortfarande deppig babe?

2010-06-18 | 18:59:16
Bloggadress: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback