GLAD MIDSOMMAR!

Hallå där! Då var det midsommar igen. Jag kommer exakt ihåg vad jag gjode för ett år sen. Jennifer kom hit och som vanligt hade mamma bjudit in massa folk för att äta "midsommar-lunch" här. Men då var det dock finare väder än i år...
Efter vi hade ätit så stack vi bort till Olnispagården (typ sälens bygdegård) och där sjöng jennifer och co. Kung av sand och vågorna gungar mig.

På kvällen var vi hemma hos jocke och bara chillade innan vi drog hem inpå natten. Och nästa dag drog jag, mamma, tilda och fille till mormor och morfar en vecka för att komma bort från allt här i sälen. Det var ju trots allt i den vevan som mamma och pappa skilde sig.

Och efter en vecka hos m&m så blev det skåne en vecka med moster och kusinerna i vårt hus där nere och det var nog den finaste veckan på hela sommaren! Stranden varenda dag.

Veckan efter det kom sara, jen och kevin ner till oss och den veckan var inte heller helt fel. Chillade till max, stranden, fööörslöv, rix fm, lilla ro, shopping och ja.. you name it.

Nää nu ska jag sluta babbla på så mycket och börja hjälpa mamma med förberedningarna innan alla kommer. 14 vuxna och 11 ungdomar och fult väder, hehe.





Att jag har varit blond i hela mitt liv känns jätte främmande tycker jag, haha!
Jag kommer nog inte färga tillbaka det till blont igen på ett tag iaf, trivs mycket bättre som brunett ;)

Kommentarer
Maria-today,tomorrow,forever a princess l säger:

trevlig midsommar! :D

2010-06-25 | 14:42:40
Bloggadress: http://lifeofmaria.webblogg.se/
axelina säger:

nu har jag en tävling i min blogg, titta in om du vill :D

2010-06-25 | 19:28:43
Bloggadress: http://aaxelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback