GODMORGON


Vaknde upp för cirka 30 minuter sen.. jag måste verkligen skaffa mörkare gardiner/något att hänga för fönstret. Solen lyser rätt igenom dom jag har nu.

Japp, ni läste rätt. Jag är hemma från skolan idag. Kanske lika bra.. om jag har körtelfeber vill jag inte smitta ner hela skolan, och så vill jag ju inte bli värre heller.

Och det är rätt som alla skrev när jag googlade körtelfeber igår. Man kan inte äta någonting, det tar stopp när man ska svälja, omöjligt. Så om detta ska pågå ett tag kommer jag inte kunna äta något annat än att dricka tee. ojojoj...
Klockan elva ska jag i allafall vara hos läkaren och se om jag har denhär jävulska sjukdomen... håll tummarna nu för i helvete,

Jag kanske skulle skapa en egen kategori "Körtelfeber" haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback