I'M STCUK

Soligt fram tills nu i allafall. Man får vara glad för det lilla som sagt!
Igår så skämtade jag och Sara om att jag kommer vara bränd i halva ansiktet för att jag låg på sidan, ni vet med ena sidan i kudden och andra mot solen. Men självklart trodde vi inte att det skulle bli så. Jo men tjena säger jag... Mammas kommentar "hehe Linn.. Du är lite mer bränd på ena sidan av ansiktet, bara så du vet." Men craaaap. Jag som trodde att ingen skulle se de, men så är det i allafall. Är röd på ENA sidan av ansiktet, tjusigt.


Förresten så känner jag att min hårfärg är väldigt jus nu, haha jag har ingen lust att bli blond igen. Jag är fast.
Så jag ska fråga Jenniferer lite snällt om hon inte har lust att färga det mörkare snart igen, fast det kanske är onödigt nu när solen bleker håret s mycket? Äh, jag får väl färga det igen i så fall.

Och på tal om Jennifer så kommer hon hit om.. hon borde vara här snart! Så jag får väl börjar trampa på min kärringcykel in mot byn för att möta henne.
CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback