INTE BÄTTRE

Goddagens, livet leker inte för Linn Pettersson idag inte. Nej, idag har inte hennes hals blivit bättre oh halsmandlarna svullnar snart igen helt. Jippie. Vi håller tummarna för att när hon går till läkaren imorgon eller på fredag så säger dom "det var negativt, du har inte körtelfeber."

Jag ska fan be till gud ikväll att det INTE är körtelfuckingfeber



Förresten så måste jag berätta om min dröm jag hade igår (jag vet at det för det mesta är ointressant att snacka om sina drömmar för andra men denna var rättrolig)
Joo, det började med att mamma och pappa lämpade av mig vid en lägenhet i Falun och sa att jag skulle bo här själv för Jen och Sara bodde i en annan lägenhet och ville inte ha med mig. Så jag gick in och satt där hela kvällen i min ensamhet och var jätte mörkrädd. Och så helst plötsligt knackade det på dörren, då stod Shpend och Gabriel där och skulle våldta mig, hahahahaha! Jag blev livrädd och kröp ihop till en boll på golvet och sa "vakna vakna vakna" och så vaknade jag. Gaah den var faktiskt väldigt läskig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback