NU ÄR JAG FAN RÄDD

Tycker inte om allt alla säger om körtelfeber, jag har troligtvis det men jag hoppas som fan att jag INTE har de!

-!OBS! Undvik slag mot magen, det kan vara livshotande, eftersom de inre organen sväller upp och kan lätt spricka. !OBS!

-Man bör ta det lugnt i ca 10 månader efter man drabbats av körtelfeber. Mjälten är svullen ca ett år efter man fått prognosen. Ta det lugnt som fan.

-Den enda fara som jag kommer att tänka på är den att man ganska lätt överdoserar alvedon/magnecyl etc. under körtelfeber och detta i kombination med alkohol kan ju vara droppen som får bägaren att svämma över i biverkningshänseende.

-En kompis till mig har också haft körtelfeber och hon hamnade på sjukhus med dropp.

-Jag gick ner nästan 10 kilo, så det var ju rätt trevligt ändå! hehe

Buhuuu.. jag blir fan rädd för det här :( Jag ska inte anstränga mig för fem jävla öre om jag har den jävla sjukdomen :(
Men den sista kommentaren var ju rätt chill, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback