SKÅNE RELAX


har alltid tyckt att det är något speciellt med att få sitta iii bilen när man tvättar den :D
eller.. det var första gången jag gjorde de, mahaha.




jag tror att jag ska göra något riktigt coolt med min glajjor, men Tilda tar precis innan.. snea glajjor. Coolt det också.






gliiider in i Båstad stad.




mitt namn skulle inte hamna i mitten, men nu blev det så, Förstör bilden liiite men jag orkar inte ändra.












denhär texten skulle inte heller hamna i mitten.. men vafan.


ganska skönt att ha en stor häck runt hela huset, så man kan lega i hängmattan en heeeel dag utan att störas av någon.

Men nu ska jag sova, njut av bilderna nu :D
CIAO

Kommentarer
sara säger:

åååh va jag saknar det när jag ser dom här bilderna!

2010-06-07 | 23:56:25
isabelle säger:

riktigt fina bilder :):):):):))

2010-06-08 | 16:54:58
Anonym säger:

fin.



rosamoln.

2010-06-08 | 23:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback