1000 METER

guuuud så duktiga vi var idag då! Simmande 1000 meter, dvs 1 km, stolt hehe ;) men ska jag vara absolut jätteseriös så var det inte så drygt som jag trodde det skulle vara. Vi måste sett ut som en skock sälar när vi simmade omrking i den "lilla" simbassängen på experium.
Jag, Malin och Jocke tänkte surfa också när vi ändå  var där men det sket sig så jag och Malin gör nog det på fredag, huuur kul är det inte att surfa? Väldigt kul :D

Men självklart så belönade jag och Isabelle oss med varsin kladdkaka efteråt, varför inte liksom?

create avatar
Tummen ner för att mr. Pollen är här och tummen
upp för att det bara är tre helger kvar till
skolavslutningen, eller på den tredje helgen är det
skolavslutning!
CIAO

Kommentarer
binabina säger:

Jag vill också sluta nian igen :(

2010-05-25 | 16:17:44
Bloggadress: http://sweetyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback