1212

Trotts min extrema mörkrädsla så somnade jag så skönt i min säng igårkväll.Om vi bortser från att jag var tvungen att gå upp och kräkas klockan tre inatt. Tror jag åt för många bullar, haha.

Tråkigt väder idag också, bara regn regn regn. Inte konstigt man blir deprimerad?

Satt och tänkte igenom framtiden lite igår och jag kom fram till att...
nästa helg är det marknad.
måste börja ta tag i lägenhetsletandet på riktigt!
jag fyller år på måndag. don't forget
Isabelle fyller på lördag.
4 veckor tills vi slutar.
6 veckor tills jag & karin drar till Öland.
...och så vidare


Vill ha nästa helg nu så jag får träffa sara&jen, men såklaaaart så
ska dom sticka till Falun på lördag, är jag förvånad? Nej ;)
Nästa år.. hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback