1232


Nu har alla lämnat mig helt ensam i mitt stoooooooora hus. Eller, så stort är det verkligen inte. Men det känns som om det är 1000 kvadrat meter när man är ensam hemma. Man har liksom ingen koll på vad som händer överallt.
Och ikväll är jag ensam hemma, då menar jag HELT ensam hemma. Jag och katten. Men hon är inte till större hjälp om man är mörkrädd. Eller jo, kanske lite. Tröstnde att det finns en till levande varelse i huset.

Men om jag känner att det blir alldeles för ensamt får jag väl åka upp till pappsen. Men kan nog vara skönt med en kväll ensam också. Kommer att ha tappat talförmågan, haha!


Och för er som undrar så är det HÄR min mamma och syskonen är
över långhelgen. Det är min mormor och morfars sommarställe. Men
jag snackade med mamma nyss i telefon och det spöregnade där
precis som här.. Är nog ingen höjdare att vara där då. Men på
sommaren är det ganska härligt där. Ett hus mitt ute i skogen utan
strömm. Fast mer än en vecka klarar jag inte. haha.

Kommentarer
sara säger:

hahah är det där du och jag på bilden högst upp? ;)

2010-05-16 | 12:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback