1401

haha nu har jag kämpat livet ur mig för att försöka klura ut HUR man sätter in en ny header. Och till slut gick det!
Ville egentligen ha en annan bild men det gick åt pipsvängen med det så fick ta denna. Bättre än min förra iaf för den var jag äckligt trött på ;)





Karin åkte precis efter en skrattfull kväll och morgon, haha.
Vi kollade på 2012 och jag blev liiite besviken bara, fattade inte så mycket av den. Det var ju bara i slutet som den liksom verkligen var BRA om man säger så.
Och igårkväll fick jag ett enormt sug efter proviva så imorse fick cykeln sig en tur i regnet för att köpa en proviva till frukost. Vad gör man inte säg, haha .
 

Ikväll kommer Isabelle & co. till mah place. Blir kung! Hoppas Karin hänger på också om hon inte ska på konfirmationsgrej på fredagmorgon, stackarn ;)





Kommentarer
karin säger:

stackars mig:(

2010-05-13 | 15:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback