1706

Nu är det bara fyra veckor kvar i skolan
och bara en "hel" vecka. Det vill säga
en vecka utan cykeldag, springa, teater,
nians dag och så vidare... *smiiiiiile*





När jag satt och kollade igenom en av mina tidningar i brist på annat att göra så såg jag det här... hehe


Lite kul att jag har testat det där (a)
Fast det var i och för sig inte en penna jag stoppade in i eluttaget utan två stickpinnar av järn. Leder det ström tro? haha det måste det gjort för jag började skaka i hela kroppen och fick lägga mig i en soffa.
Så går det om man är för nyfiken ibland ;)


Kommentarer
sara biiiiilen säger:

hahhahaha linn jag dör!

fast ärligt blev jag lite sugen på att testa det där nu, men kanske inte så smart ;)

2010-05-11 | 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback