1846

sååå, nu är jag äntligen hemma! Har varit i Mora hela dagen. Jag ville så gärna ha ett par riktiga högtalare till min nya lilla data och jag vågade inte låta mamma köpa några åt mig så även fast jag fortfarande kände mig lite hängig imorse så hoppade jag in i bilen till Mora.
Men det blev inte bara ett par högtalare utan även en sjukt snygg jeansjacka, ett sjukt snyggt linne och ett vanligt linne. Tillslut fick jag ändå ta en alvedon för att klara av en timme till i bilen påväg hem. Men det gick bra.

Så nu har jag monterat in och grejjat met högtalarna och dom funkar prima ballerina! Nöjd. Och värsta bra att basen var inbyggd i själva högtalarna så jag slapp en stor klumpig sak brevid. Kan låta som att dom är lite B då men det är dom verkligen inte!
by the way så betalde JAG dom, och dom gick på runt tusenlappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback