AT SARA'S PLACE

Då var man i Falun nu då. Kvällen igår var helt okey och mycket skratt, fast som sagt så blev tidig hemgång. Så efter några mackor ett x antal glas vatten kröp jag till sängs för att få några timmars sömn innan bussen till Falun gick åtta imorse.

Men nu är jag då som sagt i Falun, eller hos Sara om det ska vara exakt. Sara hoppade nyss in i duschen och jag ligger i hennes säng och vi ska snart börja fixa till oss lite innan vi tar bussen in till Jen där vi ska grilla ikväll. Trevligt trevligt! Eller mysigt om inte annat för vädret är gaaaannska så nice ;) Hoppas bara att det håller i sig.
Efter grillningen blir det Seaside och kommer nog stöta ihop med några kända ansikten som jag inte sett på länge, kul!


haha lagom slitna, lagom trötta och lagom ofixade börjar vi nu inta
spegeln för att bli någorlunda snygga!
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback