BEVER FEVER FEBER

Kände mig lite krasslig i skolan idag, frös och hade mig. Så jag åkte hem runt ett och sov tills fyra innan jag hoppade in i duschen och fixade mig, för ikväll har jag, Filippa, Linda och mamma varit och ätit middag på experium och sedan kollade vi på SEX AND THE CITY 2. Jag måste säga att ettan är bättre, så äre alltid med filmer. Men denhär var nääästan minst lika bra. Man fick sig många härliga skratt i allafall.

Men nu känner jag mig sjuk. Alltså, riktigt sjuk. Känns som om jag har 50 graders feber och fryser samtidigt. Hoppas på att denna frossa går över tills imorn..
CIAO

by the way.. Karin, jag gillar denna bilden och jag vet att du inte gör ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback