CYKELN ÄR MIN BÄSTA VÄN

Byn - hem - byn - hem- isabelle - hem
haha så har mina turer på cykeln sett ut dom senaste två timmarna sen jag kom hem från skolan. Och jag har även hunnit med en glass också, en ny glass som hette nånting med Bröllops-glassen, mummms.

haha och förresten, fick en väldigt gullig kommentar av Elsa, tack gumman. Nu vet jag preciiiiis vad jag ska leta efter ;)
Elsa, aaa hahah ! :D om DATA:
en rosa - för att det är så jävla ballt.
en med bra webcam - så kan du ha camsex när du vill
en med mic - så kan du ha cybersex när du vill
en lätthanterlig - så att du överhuvudtaget kan använda den ;) vsg för tipsen sötnos :D <3



bilden är tagen för EXAKT ett år sedan. Storasyster & Lillasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback