NO PICTURES

Hola sweetnäsor, kom hem för cirkus en timme sedan och har haft en mysig kväll hemma hos familjen Bohlin.
Åt mycket god mat och så vidare. Och nu är jag extreeeeemt trött. haha somnade med tekoppen i handen och vaknade av att det blev väldigt varmt i knät (spillt ut tee´t, gr8)

Tråkigt nog så är det dåligt med bilder just nu för jag använder bara min nya data och jag har inga bilder på den, än. Men efter helgen måste jag fan slänga upp några roliga bilder, för nu har det kirrat sig. Jag sticker till Falun i helgen, eller på lördag iaf. På fredag tänkte jag åka till Malung men det gör jag inte utan jag stannar hemma eftersom bussen till Falun går så himmla tidigt :)


sov-outfit! nejå, sover inte i en skjorta, sover i pappas oversize-tröjjor
som jag tattar lite då och då.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback