PROVIVA

När jag nu har upptäckt att alvedon inte är så bra att missbruka så har jag skaffat mig en ny drog. Proviva. Haha, dom är verkligen jättegoda :D Kan ju dricka flera glas i rad utan att bli "mätt".



Kom förresten nyss hem från experium efter en timmes surfing! Isabelle och Karin bangade så jag surfade med bror min och Jocke. Det är helt sjukt hur kul det är nu när jag lärt mig svänga också :D
Första "åket" idag så kändes det skitsvårt, tappad helt kontrollen och ramlade framlänges med ansiktet rätt i mattan och jag kände bara hur det typ knakade till i käken. "HELVET!" var det enda jag hann tänka innan jag slungades in i väggen.
Surfläraren sprang upp och frågade "vafaaan, bört du nacken eller?!"
hehe jag fick inte ens ont i nacken men min käke :( jag är helt jävla öm. Inte kul...
Vilken syn det måste varit, nästan värre änn den vurpan jag har på film längre bak i bloggen.


Så ser det ut där man surfar. Jag tror att det är den enda inomuhssurfingen som man kan åka två på i Sverige om jag inte misstar mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback