SLÄTTAVÄGEN


Ytterliggare en helg då jag inte varit hemma har
passerat. Och denna helgen har precis som den förra varit bra!
I fredags så åkte jag till Jen i falun och vi fixade oss i hennes lägenhet sen drog vi ut med några av hennes kompisar till några och grillade. Sen vidare ner till... aa vad det nu hette. haha jag måste nog plugga på lite vad allt heter där ;)
Blev en rätt så rolig och händelserik valborg trotts allt. En liten stund var det rent ut sagt kaosiskt eller vad man säger, haha.

"dagen efter" så kände jag och jen verkligen inte för nååååågonting. konstigt ;)
Så vi drog till ICA och köpte lite föda, dvs: pirog, pizza, choklad, chips, kladdkaka och två filmer.
Och så såg även hela våran dag ut. + en tur i spöregnet.

Bild 1: ja... låt den tala för sig själv (a)
Bild 2: jag och jen gjorde en jääättesäng av soffan och sängen, så låg vi där hela dagen. S to the KÖNT


Nu är jag hemma från Slättavägen till Västsidan igen och imorgon är det skola. Så pepp.
CIAO

Kommentarer
sara säger:

Sen drog ni till Kålgårn... ;)

2010-05-02 | 21:12:20
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback