VAD GÖR JAG INNE?

Det är superduper fint väder ute ju! Men jag och pappsen var faktiskt ute och gick nyss, vi gick i typ en timme på alla små vägar här på fjället. Bland nybyggda hus och gammla områden som pappa var på när han var ung. Faktiskt väldigt mysigt. Är nästan inte en själ här nu, haha. Bara runt experium för det var nån SLAO-mässa eller vafan det hette. 500 gubbar som har mässa.. kul (y)



Vet inte vad som händer ikväll. Var jättelängesen jag träffade pappsen så jag ska nog bara vara hemma med han, fille och tilda. Vi funderade på att sticka ut och äta nånstans men jag tror att tilda är lite sjuk fortfarande och fille ha däckat i soffan så den idén är nog utesluten, hmm.

Imorgon ska jag fan boka en tid åt mig och karin, och försöööka åt isabelle, på surfingen! Så jävla sugen på de, haha :D

Det blir en chillmooe kväll. CIAO

Kommentarer
sara biiiiilen säger:

sluta va så extremt söt :)

2010-05-07 | 22:23:05
Anonym säger:

rosamoln.

2010-05-07 | 23:18:26
Elsa säger:

Så jävla snygg! ;)<3

2010-05-08 | 13:03:57
R.H ;) säger:

Super fille?? :O

2010-05-09 | 20:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback