& VI KOM HEM FRAMÅT MORGONEN


Halv fyra trillade jag in genom dörren här hemma imorse/inatt, skämt å sido ;) Kvällen var helt okey och Anna var hur snäll som helst som körde oss till, från och runt i Rättvik. Fast måste varit ganska roande ändå för vi var på skratthumör mesta dels av tiden!

Idag har jag verkligen inga planer och det ser ut som mina jobbdagar denna sommar är över. Eftersom det inte finns speciellt mycket att göra i Sälen så är det inte jättelockande, men ska försöka utnyttja det sista av sommarlovet!

Kommentarer
chaffisen säger:

inte tråkigt någonstans att köra er kan jag tala om, längesen det var så underhållande att köra bil, när blir nästa tur? ;)

2011-08-08 | 22:24:02
Bloggadress: http://annapannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback