LITE BILDER FRÅN EN DUNDERMYSIG HELG!




precis när vi skulle till att ta en fin bild tillsammans kom pappa och skulle vara rolig, förvånad? Nej





Okey, det här var inte allt vi gjorde, långt ifrån faktiskt! Men svårt att komma ihåg att ha med sig kameran överallt... Som ni ser åt vi födelsedagsmiddag på Gustav, solde lite, och myste i sängen(som vi konstaterat är alldeles för liten), jag lärde mig växla när jag kör vilket jag inte kunnat förut(happyface!), vi var på bio, Pirates of the Caribbean, och när jag och Tilda badade på experium road sig pappa och Casper med en timme på gymmet.

Alldeles nyss var Isabelle här och vi bytte presenter, vi fyller år med bara fem dagars mellanrum. Men nästa år tycker jag att vi drar utomlands en vecka och firar 18 år ;)
Snart hoppas jag på att det vankas lite te, och kanske mackor och en liiiiten bit mörk choklad med smak av mint. MUMS.

Kommentarer
Anonym säger:

i must fix for u

a bigger bed

dad

2011-05-24 | 08:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback