SINGIN' IN THE SUN


Hola guapas, que tal? Lite av spanskan sitter kvar, trots att jag knappt hade G och starkt ogillade läraren, hehe.
Blev inte så mycket uppdatering på bloggen i helgen, den hamnde åt sidan då jag ägnat hela helgen åt min kära pojkvän. Vi har tagit det lugnt, cyklat, fikat, hjälpt mamma med hennes möbler och sådant ni vet.
Men nu är jag tillbaka i Falun och en ny vecka ha börjat. Och denna kommer bli så otroligt bra!
På onsdag åker jag tillbaka till Malung och Casper eftersom vi har 10 månader då tillsammans♥ Sen på fredag är det party som står på schemat och känner på mig att det kommer bli awesome. Blandade människor från både Falun och Sälen, mums.

Nu ska jag och Sara laga makaronipudding(är godare än vad det låter) och tvätta(är mindre kul).
PUSS

Kommentarer
Anonym säger:

vadn tror du händer när pappa ser en sådan god bild/glass.

jo pappa äter tio sådana.

puss o kram

pappa o Tilda

2011-05-09 | 18:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback