VITSIPPOR & LILJEKONVALJ


Tja fellas! Vädret har legat på topp även idag så nu när lite moln började dra in kunde jag sätta mig vid datan.
När jag och Sara var ute på vår nästan dagliga promenix så gick vi förbi något jättefint, det vill säga en hel drös med nästan utslagna liljekonvaljer, åh jag älskar den blomman, den luktar så gott! Kunde inte låta bli att plocka med mig några hem, plus lite vitsippor. (Nu blir mormor glad, hon som alltid försökt lära mig alla blommornas namn och velat att jag ska bli florist)

Kommentarer
IssaTrönnblom säger:

Hejsan! Just nu har jag en tävling på bloggen där man kan vinna ett valfritt smycke. Gå in på den här länken om du är intresserad: http://tronnblom.blogg.se/2011/may/utkast-maj-10-2011.html



Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort den och låtsas som ingenting. Ha en bra dag :) <3

2011-05-10 | 18:53:41
Bloggadress: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback