falufängelse


På våran sista lektion idag hade vi Text och då var vi och förberedde lite inför den kommande spökvandringen på Falu Fängelse. Kommer bli gaaanska så läskigt! Jag kan avslöja en liten sak och det är att jag kommer få försöka övervinna min klaustrofobi om jag ska klara av att vara där jag ska va, så att säga... Men jag ska klara det!(fast inge kul om jag får värsta panikattacken, jaja nog om de)

Om någon timme eller så ska jag & Isabelle bege oss mot Karin & Filippa för en tacokväll tillsammans. Slår vad om att det blir lite sötsaker också. Tror jag hörde en liten fågel viska i mitt öra att det skulle bakas kladdkaka. MUMS!

Kommentarer
saga säger:

älskar ditt linne! och du är så galet snygg linn

2011-10-26 | 19:39:42
Bloggadress: http://sagaswahn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback