lite bilder från min långhelg


den berömda backen, eller... ja, i alla fall min favoritbacke ner till havet och... allt.


lite bilder på hur vårat "sommarhus" ser ut







igår sköt vi  lerduvor hos några vänner


pappa och fille kan ju det där...


...men jag å andra sidan, ja, att skjuta med en hagelbössa (heter det så?) var inte riktigt enkelt. & ont gjorde det också!



Det var det här jag lyckades få med på bild från vår långhelg nere i Skåneland. Uteöver detta så hälsade vi på alla vänner och släktingar. Vi åt hemma en kväll på de här dagarna, blir så när alla är glada att vi är nere, alla vill bara bjuda & bjuda! Har i alla fall kopplat av till tusen och haft det jätteskönt där nere!
Sen har vi även haft kanonväder och jag har gått långapromenader varje dag. Mycket roligare att göra det på ett ställe där man inte är så ofta än här där jag går nääästan varje dag.

Kommentarer
Kamilla säger:

Så mysigt!! Inredning, miljö och allt, riktiga mysvibbar. Där måste du trivas!:)

2011-10-16 | 20:23:46
Bloggadress: http://kamillalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback