schysst bror man har va?


Vill ni veta vad min kära broder gjorde mot mig igår/lördagskväll? Jag tänkte väl det.
Klockan börjar närma sig 21.00 och pratar med Capser i telefonen ute på vår veranda, för inne i huset har vi värdelös täckning. Och nere i Skåne är det väääldigt svart och mörkt när det är mörkt ute så jag står där lite halvrädd, för jag är extremt mörkrädd, men hade ju Casper i telefonen så...
Och så helt plötsligt flyger en vi figur fram runt hörnet och skriker het hysteriskt(min bror), och jag får sån panik och rädsla att jag bara hoppar omkring och rycker upp altandörren. Väl inne när jag fattar att det var Fille blir jag så skakis och lättad att jag börjar gråta! Förstår ni, jag blev så rädd att jag började böla!!! Var skakis i 20 minuter efteråt. Lovar att Fille aldrig kommer skrämma mig igen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback