todoweek43


Eftersom jag bara vill att denna vecka ska försvinna så fort som möjligt så jag får lov snart så har jag tänkt ut massa saker jag ska göra i veckan för att få den att gå fort! plus lite mindre roliga saker som också måste göras...

- sortera bort de kläder jag inte vill ha och ta med hem till Sälen, syrran kanske vill ha!
- tacokväll på tisdag hos karin&filippa(?)
- spökvandring i Falu Fängelse på torsdag!
- massa prov att plugga till plus inlämning
- ut & gå mycket!
- packa inför en vecka hemma i sääälen
- tvätta mina sminkborstar(hört att man ska göra de?)

Nu ska jag lägga mig och kolla klart på prison break, har hållt på med säsong fyra hur länge som helst nu men det är bara för att pretty little liars har kommit i mellan, hehe... ;)

Kommentarer
Anonym säger:

älskade Linn

skönt att du var här.

nu börjar vi om med nya tankar och nya mål.

mycket har hänt och förändrats.

men vi tänker på att vi har varandra.

och dom som älskar, dom finns där på riktigt.

kram pappa

2011-10-23 | 23:48:22
karin säger:

Jag ändrar ditt "?" Till ett"!" :)

2011-10-24 | 08:54:34
jolinesteen säger:

Spökvandringen i Falu fängelse kan inte du skriva lite mer om det?

Jag tycker att det låte så kul och spännande :)

Kram :)

2011-10-24 | 20:55:16
Bloggadress: http://jolinesteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback