Bråka i ett förhållande?


Jag vet vissa par som alltid är sams.
Som aldrig har bråkat. Jag vet inte vad ni tycker men från min synvinkel tycker jag det är nyttigt att bråka ibland. Att få ur sig allting och inte gå och bära på problemen. Att få skrika av sig lite. Kanske låter det fel men jag hoppas ni förstår vad jag menar? Jag älskar Casper över allt annat, men jag står fast vid att jag tror att det är nyttigt att bråka lite ibland. Nu menar jag inte att ni ska leta upp något att bli sura över, men ni förstår min poäng i det hela hoppas jag?

Kommentarer
sara säger:

Jag håller helt med, tror även att vissa ljuger om att dom inte bråkar för att framstå bättre (dock tycker jag inte att dom gör det haha). Har man lika åsikter om precis allt är man bara en toffel för sånt sker inte! Det är ju bättre att vara arg i 7 minuter under ett "bråk" än att sura i flera dagar över någonting man inte vågar ta upp :)

2012-01-17 | 12:53:48
Bloggadress: http://saraling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback