första dagens fråga

Fick en kommentar och som rubrik på den kommentarer stod det "dagens fråga?" Så vi kör väl en sådan!
 
Vad ska du göra resten av sommaren, löd frågan. 
 
Svar: jag ska jobba onsdag-lördag enda fram till den 11 augusti. Och dagarna jag är ledig på spenderar jag för det mesta i Falun hos min pojkvän och träffar lite vänner. En tripp i slutet av sommaren med min kära far har det spekulerats om också. 
På lördag väntar housefestivalen i Rättvik vilket jag ser fram emot! Dock får vi se hur det går med att sova i tält haha...en 18 års fest verkar det bli också och förhoppningsvis en å annan utekväll på krogen innan sommarnätterna blir för kalla(kallare).
Men en sak som pirrar lite extra i magen att tänka på är att i slutet av augusti flyttar jag in till Johnnie ♥
 
 

Kommentarer
mirraaa säger:

ska du flytta in dit ??? åååå :) tell me tell me!

2012-07-20 | 15:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback