gullig körskolelärare

När jag befann mig ute på min springrunda ringde dem från min trafikskola och jag fick en smärre chock, varför ringer dom till mig nu, jag är ju klar där nu? Men det vara bara min körskolelärare som ville säga grattis och var glad för min skull! Jag har haft det litet jobbigt det sista lektionerna och allt har ungefär gått åt helvete. Så han var väl lika glad som jag. Då vet man att man haft en ganska bra lärare :)
 
Förutom att jag är överlycklig över mitt körkort är jag lite less på vädret här hemma. Fy tusan... När jag satt på stranden i Spanien, de va grejjer de.

Kommentarer
Pappa och Tilda säger:

ett enormt stort grattis till dig vår älskade Linn.
du är värld att allt detta efter allt du har laggt ner.

älskar dig pappa och tilda

2012-07-09 | 19:47:02
mirraaa säger:

du är asgrym, jag vart också jätteglad!!! berättad för mina arbeteskollegor faktiskt !!

2012-07-09 | 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback