precis det problemet jag har!

"Jag har legat vaken i flera timmar, nu är snart klockan fem på morgonen. Jag har problem med myrkrypningar, eller det känns så i alla fall. Att det kliar i hela kroppen och jag kan inte ligga still mer än i några sekunder på samma plats. Det är vidrigt! Jag har ställt mig och duschat kallt och så har jag tagit en lergigan-tablett, det brukar hjälpa ibland men inte nu. Jag får såhär vissa perioder och det är riktigt jobbigt, oftast får jag det på dagen eller kvällen när jag är stilla (möte eller är på en middag och då försvinner det när jag rör på mig igen) men nu kommer det på natten också. Funderar på att gå ut och springa. Är det någon av er som har samma problem? Hur gör ni?!"
 

Läste detta på Blondinbella's blogg och det stämmer precis in på det jag kan känner i mina ben ibland. Oftast när jag ska sova eller så kan jag vakna mitt i natten och inte somna om nånting igen. Skitjobbigt... Men bland kommentarerna i detta inlägg var det en apotekare som skrivit att man ska testa magnesium-tabletter. Det ska jag testa om det kommer tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback