14:52 / my day so far



Mamma och mina syskon kom igårkväll, vi gjorde god mat och tittade på hockey, som resulterade i bittra miner i slutet haha...
Idag har vi sprungit på stan och fikat lite, men nu har dem lämnat mig här hemma igen. Måste städa mitt rum lite, ge mig ut på en springrunda och plugga. Sen får vi se hur kvällen ser ut.


hittade ett par skor som var så söta, kunde inte låta bli att köpa dom. Med tanke på vad rea-priset låg på var det inget att fundera på egentligen.


fick hjälpa bror min med att shoppa både skor, tröjor, shorts och keps. Tur att han har en syster som vet vad som är snyggt ;) Hittade själv en keps som jag tyckte var skitsnygg! men vette fan om jag vågar använda keps, haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback