16:45 / what a saturday!

Helt sjukt vad tiden har gått fort! Känns som om det var en timme sedan jag gick in til museét och det var halv elva. Tiden går fort när man har roligt, och det var det verkligen! Att modella var superroligt och att gå och visa upp Alvas ursnygga skapelse var inte helt fel.
Temat var cirkus och att dem skulle använda material som gick i återvinnet/bra för miljön om jag inte misstog mig. Och ja,ni ser ju hur jag ser ut, burkar över hela mig. Plus att mina skor var täckta av aliminiumbitar från diverse burkar.
 
Nu är jag i alla fall helt slut och ska sitta i soffan ett tag innan jag ska börja göra mig iordning för nästa händelse, nämligen halloweenfest hos Emma♥

Kommentarer
pappa säger:

häftigt
du får föklara mer sen
kram love u

2012-10-29 | 13:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback