13:00 / en onsdag i januari

lbland när jag känner mig alldeles för låg brukar jag tänka på alla runt omkring mig. Verkligen ALLA mina vänner bryr sig om mig, även dom jag inte träffar så ofta. Det är en härlig känsla och det brukar genast få mig att må bättre♥
 
Sen dom där små kommentarerna jag får som jag mår så himmla bra av också! Dom är nästan bäst. Till exempel när jag träffade Emma igår så sa jag att jag nog ska söka den högskolan jag tänkt på ett tag. Då sa hon "det är bra Linn, satsa på ditt liv"
Och på ett sms av en person nyss fick jag "fan vad du har mycket Go i dig, vet precis vad du vill göra!", den gav mig också en kick!
 
ska aldrig glömma mitt ordspråk, gå dit glädjen pekar

Kommentarer
pappa säger:

älskade Linn,
du e stark och går din väg.
gör det som känns rätt i magen
kram pappa

2013-01-09 | 14:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback