17:16 / hej mina vänner

Mitt liv börjar sakta men säkert ordna upp sig, och jag blir gladare för varje dag, fast än att jag har mina downs lite då & då... Idag har jag och pappa flyttat ut alla mina saker ur Johnnies lägenhet och tittat på det nya stället jag ska bo på. Det blir säkert mysigt! Införskaffade mig även en ny data vilket var på tiden(bilden). Än så länge tycker jag om den men det är alltid svårt med nya datorer tycker jag, vill ha min gammla :(
 
Jo som ni förstått, Johnnie har lämnat mig på det mest brutala sätt man kan göra(enligt mig) så då kan ni tänka er vad han har gjort. Men har börjat inse att mitt liv kommer gå vidare♥

Kommentarer
Lovisa Halvars säger:

ville bara skicka några styrkekramar till dig. Du förtjänar absolut bättre! ta hand om dig. kram från mig :-)

Svar: tack så mycket! kram kram

2013-01-03 | 17:59:11
karin säger:

<3

2013-01-03 | 18:21:31
Johanna säger:

Du förtjänar så mycket bättre än en svag och liten människa som johnnie. Tycker synd om honom som måste stå ut med sig själv 24 timmar om dygnet. Du är bäst min Linn!

2013-01-04 | 17:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback