21:18 / i love running, when i'm done

(bilden till vänster ser jag helt störd ut på, jag vet, men jag skulle försöka få med all varmluft som rykte ur munnen på mig haha!)
Var inte sååå jobbigt att springa trots kylan. Men en annan händelse uppstod, jag tapade bort mig haha... så en runda som skulle ta 25 minuter tog 35-40 minuter istället. Lyckat!
 
Efter maten ikväll tog jag och Natasha en runda till Karin för att överraska henne med att ställa lite mat vid dörren! Men hon vågade inte öppna när vi plingade på så vi fick ropa på henne i brevinkastet efter att ha stått där ett bra tag och plingat haha ;)
 
Min kväll so far mina vänner, kommer nog inte ske så mycket mer innan jag kryper till kojs. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback