när man ser att det blöder, ja det är först då det gör ont

(ungefär två år gammal bild)
kort dag i skolan följt av nästan en timme liggandes på en massagebänk. Det var Maria som behövde någon att massera till hennes kurs. Och guuud så skönt det var. En helkroppsmassage, och ryggen & händerna var nog skönast. Hon sa även att hon kände att jag var en sån som sprang och inte gymmade, låååånga muskler, (som dock börjar försvinna, satans väder till att göra mig opepp)
 
Blev lite trött av att bli masserad, men det får inte hindra mig från att lära mig min redovisning om sekten familjefederationen tills imorgon... he

Kommentarer
marris säger:

skönt att du gillade det !! :) tar igen lite inlägg nu när jag inte slagit upp en dator sen jag köpte ny telefon ;)

2013-01-16 | 14:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback