15:03 / äppelknyckarjazz

 
Idag har jag på mig den enda rosa tröjan jag äger. Den är väl lite småsöt sådär men gillar den inte jättemycket. Tror jag ska rensa bland mina kläder innan jag släpar tillbaka allt till Sälen och vidare till Båstad. Kanske ett projekt att ta tag i idag?
 
Annars har min dag varit ganska händelselös fram tills nu. Varit i skolan i fyra timmar trots ingen lektion, bara hängt med Emma i redigeringsrummen, hittat en jättefin väska till balen och ätit en glass i solen. Dammsugit och städat lite har jag också gjort. Och nu rensa bland mina kläder innan jag kanske ska få med mig Karin på en springrunda idag igen.  Fan gjort ganska mycket ändå.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback