10:16 / tredje september

Okej hörrni, jag är hemma! Nog för att jag trivdes nere i Båstad men shit vad skönt det är att ha hösten att bara chilla på nu. Drömde om jobbet på golfkrogen inatt haha... fattar nog inte riktigt att det är över än.
Och så har jag blivit med lägenhet här i Sälen inför vintern också. Kommer hyra en nedervåning på ett personalhus av pappa, ganska lyhört så jag hoppas hyresgästerna på övervåning inte har allt för högljuda nattliga aktiviteter för sig på nätterna, if u know what I mean...hehe.
 
Mitt första to do kommer på fredag då jag, Isabelle och Karin sticker till Stockholm. Sen försvinner hon ju till Australien ett halvår, helt galet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback