16:49 / andra februari

Ikväll ska jag förtära alkohol för första gången på över två veckor. Säsongslivet tog lite hårt på mig och tre dagarsfylla med baskilusker i kroppen pallade jag inte, så jag har varit sjuk väldigt länge. Men nu ser ni är jag tillbaka!
 
Varit ledig idag och även denna dag, lika som igår, har varit effektiv. Klev ur sängen runt tolv och åt frukost framför vinterstudion innan jag mötte upp Anna och Robin på Experium. Och gissa vad?! Jag köpte mig en ny bräda! Så fin♥ är 4000 spänn fattigare vilket tar hårt på en säsongare, men ack matriell lycka.
Besökte gymmet på det också och nu sitter jag nyduschad på samma ställe som igår vid den här tiden. Ska bjuda mina vänner på middag ikväll innan vi besöker HC. Glad jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback