07:08 / sista januari

Så här länge har jag nog aldrig hållt mig från bloggen. Har väl fullt upp med livet antar jag, och har väl kanske blivit en smula lat också... med tanke på att jag försov mig för första gången någonsin till ett jobb idag haha, det va i å försig bara tjugo minuter men det ska aldrig hända igen!
 
Har världens bästa kollegor, älskar min lilla lägenhet där jag i skrivande stund sitter vid mitt fina slagbord med en gammal flaska vin som ljusstake till ett brinnande ljus och lyssnar på älskade Håkan. Ska strax byta om och åka till gymmet med Frida. Inte rört på mig på över två veckor... haft någon mördarbacill i kroppen men den verkar vara borta nu.
 
Ska börja fota hela säsongen och när den är slut beställa en fotobok så jag kan titta tillbaka den denhär roliga tiden. Så från och med nu får jag väl börja blogga mer också.
 
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback